I. Fizetési információk

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

Webshopunkban az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:

1. Közvetlen banki átutalás

  • Amennyiben banki átutalással kívánja megrendelését fizetni, a megrendelés végösszegét (megrendelt termékek és kiszállítás díját) a Rigó Teaház Kft. részére a K&H Bank Zrt. 10401141-50526856-77771008 számú bankszámlára szíveskedjen átutalni.
  • Kérjük, hogy az utalás közleményében a rendelési számot szíveskedjen feltüntetni.
  • Banki utalás esetén e-mailben is megkapja az utaláshoz szükséges információkat. A termék kiszállítása az átutalt pénzösszeg beérkezését követően történik.
  • Ha 5 napon belül nem érkezik meg az utalás, töröljük a rendelést.

2. Utánvétes fizetés

  • Ebben az esetben a megrendelés összegét és a szállítási költséget a csomag átvételekor kell fizetni.
  • Utánvétkezelés díja (a szállítási költségen felül): +bruttó 350 Ft
  • Házhozszállítás, MPL Csomagpontra (MOL, Coop, MediaMarkt stb) és MPL PostaPontra szállítás esetén bankkártyával vagy készpénzzel fizethet.
  • MPL Csomagautomatába küldött csomagok átvétele csak bankkártyás fizetéssel történik.

II. Szállítási információk

Ki szállítja ki a megrendelésemet?

A webáruházban leadott megrendeléseket az MPL futárszolgálat szállítja ki.

Milyen szállítási módok közül választhatok és mennyibe kerül a szállítás?

  • Házhozszállítás MPL futárral: bruttó 1600 Ft
  • MPL Csomagautomatába szállítás: bruttó 990 Ft
  • MPL CsomagPontra  (MOL, Coop, MediaMarkt stb) szállítás: bruttó 990 Ft
  • MPL Postán maradó: bruttó 990 Ft

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelésemet?

  • Az MPL futárszolgálattal a megrendelést Magyarország egész területén általában 2-4 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. 
  • Amennyiben az utánvétes fizetést választja, úgy a csomag várhatóan 2-4 munkanapon belül megérkezik.
  • Amennyiben a banki átutalást választja fizetési módként, úgy az átutalt összeg beérkezését követő 2-4 munkanapon belül kaphatja kézhez a megrendelt terméke(ke)t. Banki előreutalásos rendelés esetén, ha 5 napon belül nem érkezik meg az utalás, töröljük a rendelést.

Van lehetőség a csomagom nyomon követésére?

Jelenleg nincs lehetőség a csomag automatikus nyomon követésére. Rendszerünk a csomag feladásáról egy levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén. A Posta nyomkövető rendszerében mi hamar utánanézünk.

Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?

Az MPL futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 17 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, utána a szállítási címhez legközelebbi Postán 10 napig átvehető csomagja.

Az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük. Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a webáruházunknak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a megrendelőt terheli.

Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

Magyarországon belül hová történik a kiszállítás?

Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendeléseket.

Külföldre is kiszállítják a megrendelésemet?

Külföldi kiszállításra jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben külföldre szeretne teacsomagot, kérjük írjon e-mailt (kapcsolat@holgyitea.hu), és elküldjük az országába szállító partnerünk elérhetőségét.

Mit tegyek, ha egy termék sérült?

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


A webáruház használatával kapcsolatos részletes információkért, kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket. Kérdés esetén örömmel állunk rendelkezésére: Kapcsolat

Figyelem!
A Hölgyi tea gyógynövényes teakeverék, a palástfű tea és az életmód tanácsok a szervezet testi-lelki öngyógyító- és harmonizáló folyamatait segíthetik elő, ám az orvosi vizsgálatokat, ellátást, a gyógyszeres vagy egyéb szakorvosi kezelést nem helyettesíthetik.